Лаборатория за творчески иновации 2024 (Creative Innovation Lab)
28 март 2024

„Лаборатория за творчески иновации“ цели да стимулира професионалисти от творческите и културни сектори да проектират и тестват иновативни дигитални решения, които да носят дългосрочно положително въздействие върху съвкупност от културни и творчески сектори. Тази отворена покана ще улесни създаването на дигитални инструменти, модели и методологии, които са приложими за аудиовизуалния сектор, както и за поне един допълнителен творчески или културен сектор.

Целта на отворената покана е да подпомогне конкурентоспособността, сътрудничеството, разпространението, видимостта, разнообразието и увеличаването на публиките в различните сектори. Финансирането е предназначено за организации в сферата на аудиовизуалните изкуства, културните и творческите сектори. За да кандидатстват, организациите трябва да бъдат правен субект в една от страните, участващи в подпрограма „МЕДИА“ на „Творческа Европа“.

Общият бюджет на програмата е на стойност 7.482.102 евро. Няма ограничение относно максималната стойност на финансиране за индивидуален проект, но безвъзмездната помощ не трябва да надвишава 60% от цялостния проектен бюджет. Останалите 40% са собствено финансиране.

Краен срок за подаване на проектни предложения – 25 април 2024, 17:00 ч. чрез електронната система за подаване на “Funding and Tenders Portal”.

Кандидатите трябва първо да регистрират свой профил в EU LogIn портала, за да получат персонален идентификационен код на участника (Participant Identification Code – PIC), след което трябва да регистрират организацията си в “Funding and Tenders Portal”.

Официалната публикация на конкурса във „Funding & tenders“ портала можете да намерите тук. Детайлна информация относно критериите за допустимост и финансирането може да откриете и в официалния документ на конкурса.

За повече информация относно критериите за участие, моля посетете официалната публикация на конкурса във „Funding & tenders“ портала тук.

Чуй музиката и ни последвай в социалните мрежи
Мобилно приложение

“Музикалният гид на сценичните пространства в България“ е резултат от двугодишния проект за широкообхватно картографиране на музикалния сектор в страната, който БМА стартира през 2020 г. като част от своите секторни инициативи. Целта на проекта е да подобри информационното осигуряване и да подпомогне разработването на ефективни културни политики и финансиращи механизми.

Приложението е отворено за всички сценични пространства в България, като предлага лесен и бърз достъп до обширен масив от данни. Това дава възможност на артистите – изпълнители да планират своите дейности без да губят време в допълнителни проучвания, което прави процеса по-ефективен и лесен.

Вярваме, че този продукт ще бъде от голяма полза не само за музикалния сектор, но и за всички останали сценични изкуства, като ще спомогне за по-лесното им интегриране и развитието им в културната сцена на България.

Мобилното приложение ще бъде достъпно за сваляне в края на месец януари 2025 г.

Прочети още
"